sobota, 18 lipca 2015

Błękit szafiru

Hej! To już kolejna recenzja na moim blogu :)) Dziękuję za miłe opinie, które wyraziliście pod poprzednim postem!
Książka, którą dzisiaj opisuję to "Błękit szafiru", jest ona kontynuacją "Czerwieni rubinu".


Mogę bez wyrzutów sumienia powiedzieć, że ta część jest zdecydowanie lepsza od pierwszej!
Wprost nie da się od niej oderwać! :D
Zdradzę Wam, że w tej części Gwendolyn spotyka demona Xemeriusa, który jest niesamowicie barwną, śmieszną i przecudowną postacią! Jego teksty są baardzo żartobliwe i nie da się go nie lubić :D Ponadto wątek miłosny jest dużo bardziej rozbudowany, niż w poprzedniej części :)) Dopiero teraz możemy poznać prawdziwy charakter Gideona.. Od tej kochającej i troskliwej strony..,ale także od tej mrocznej.
Moje emocje po przeczytaniu tej książki są ogromne!


Kerstin Gier napisała niesamowitą powieść.Mam nadzieję, że kolejna część będzie równie wspaniała. Czytając "Błękit szafiru" odczuwałam te same emocję co Gwendolyn.. smutek,gniew,złość,miłość,radość..
Wszystkich zachęcam do sięgnięcia po tą książkę.

Moja ocena: 12/10 !!
Ilość stron: 363


Na koniec chciałabym jeszcze podzielić się z Wami moimi ulubionymi cytatami :)):
-"Nie ufaj nikomu i niczemu. Nawet własnym uczuciom."
-"Jest cała- powiedział z ulgą w głosie. Tak pomijając moje serce."
-"Kiedy kochasz ten drugi człowiek jest ważniejszy niż ty sama"
-"Chciałbym, żebyś mi bardziej ufała. [..] - Chciałabym móc - powiedziałam po chwili"

Kolejny wpis na blogu powinien pojawić się już jutro! :)



8 komentarzy:

  1. Przeczytam! MEGA RECENZJA ! :) Polecam serię książek AFTER :)
    http://mambastyczny-swiat-losi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za opinię. A po serię na pewno sięgnę :)

      Usuń
  2. Świetna recenzja ;)
    http://zaczytanyksiazkoholik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie czytałam, ale zaciekawiłaś mnie!

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!



    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze, że książka wzbudza tyle uczuć. To duży plus.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super książka napewno przeczytam ;)
    Zapraszam
    http://yourbluemonster.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam już za sobą całą trylogię i ja uwielbiam :*
    Rozsmieszala mnie do łez xd

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapisałam tytuły i na pewno poszukam książek z tej serii. Dziękuję za recenzję :)
    Pozdrawiam serdecznie, Agness:)

    OdpowiedzUsuń